piątek, 6 lutego 2015

Dla jakich Mam ten kram (blog)???

Właśnie, dla jakich? 
Postanowiłam troszkę sprecyzować odbiorców tego bloga. 
Na początku (czyli w zasadzie niedawno, bo wczoraj:D) napisałam, że jest to blog dla kreatywnych lub troszkę mniej kreatywnych Mam. Jednak dzisiaj pomyślałam, że będę musiała to skorygować. 
Blog ten kieruję do Wszystkich Mam, począwszy od tych, które właśnie odkryły swoje dwie kreski na teście, do tych, które dziś jeszcze zmagać się będą na trakcie porodowym, aż po te, które mają za sobą pierwsze chwile, tygodnie, miesiące i lata po narodzinach dzieci. 
Każda Mama będzie mogła znaleźć treści, które dotyczą jej samej bezpośrednio oraz jej dziecka.
Nie będę opisywała kolejno jak to u nas było, ponieważ od tego samiuśkiego początku minął prawie rok. Syneczek mój najdroższy skończył 4 miesiące, więc chcę być na bieżąco.
Jednak zaproponuję parę postów okołoporodowych (Mąż mój twierdzi, że para to 2, więc będą dwa posty):
1. Przygotowanie domu na przyjęcie Malca.
2. Torba do szpitala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz